Interacțiunea cu instituțiile statului: la OPSNAJ nu răspunde nimeni

Mi s-a întâmplat de multe ori ca instituțiile statului să mă trimită înapoi acasă pentru că îmi lipsea de la dosar ceva sau pentru că în acel moment aveau program cu vreo categorie de clienți din care nu fac parte, așa că m-am obișnuit să nu mă mai informez de pe internet, ci să sun pentru a întreba exact ce mă interesează, să îmi fac experiența cât mai plăcută. Dacă se poate.

Am încercat să fac acest lucru și în interacțiunea mea cu OPSNAJ. Am intrat pe site-ul lor, un site făcut la începutul erei internetului. Am căutat acolo informația de care am nevoie și pentru că nu am găsit-o, am zis să îi sun.

În headerul site-ului este afișat un număr de telefon la care nu răspunde nimeni. De fapt, nu că nu răspunde nimeni, sună ocupat de vreo săptămână.

Am mai căutat puțin și am găsit o listă cu personalul instituției și numerele de contact. Am încercat câteva numere, ori sună ocupat, ori sună și nu răspunde nimeni.

Într-un final, mi-a răspuns o doamnă de la relații publice, care mi-a spus cam ce crede ea că aș avea nevoie, dar pentru siguranță mi-a dat niște numere de telefon ale persoanelor care mă pot lămuri. Numerele alea la care nu răspunde nimeni adică.

Good job, OPSNAJ. Good job everyone!

 

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter
1 Răspuns la “Interacțiunea cu instituțiile statului: la OPSNAJ nu răspunde nimeni”
  1. Agitate spune: