Magazinele care iau măsuri pentru a scădea timpul de așteptare la case

Avem supermarketuri și magazine imense specializate în diverse domenii de atâția ani și ne-am cam săturat de stat la cozi, dar singura evoluție și măsură a lor în ultimii ani, pentru a scădea timpul de așteptare pentru plata produselor, este aceea de a deschide mai multe case. Și totuși nu e destul.

Încercarea timidă de evoluție a unui magazin Auchan pe care îl frecventez, inițial m-a cam enervat – la o parte din casele de marcat doar îți sunt scanate produsele, ți se dă bonul cu codul de bare, iar tu treci într-o zonă cu aparate la care poți efectua plata. Dacă plătești cu un card contactless, deja ești afară din magazin înaintea celorlalți cu mult. Prima dată am ajuns din greșeală la casele respective și m-am enervat pentru că așa sunt eu, foarte deschisă la nou. NOT. Deja vedeam bătrâneii înjurând și stând dezorientați în fața aparatelor de plată, făcându-se alte cozi, dar se pare că oamenii s-au obișnuit cu timpul și acum mi se pare o idee foarte bună. Interacțiunea cu casierul este minimă. Poate preiau ideea și alte supermarketuri.

Și lucrurile merg chiar puțin mai departe de atât, la Decathlon Pallady, după ce de câteva luni au reorganizat și ei sistemul de așteptare la cozile de la case, ieri mi s-a spun că pot să așez produsele câte unul la casă și acestea se vor scana singure. Ceea ce mi s-a părut foarte mișto și au durat foarte puțin, din nou, interacțiunea cu casierul și operațiunile făcute de acesta.

Mă mir că au apărut atât de târziu ideile acestea, dar sunt binevenite.

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter
8 Răspunsuri la “Magazinele care iau măsuri pentru a scădea timpul de așteptare la case”
  1. Dart spune:
  2. Stefablue spune:
  3. charles spune:
  4. charles spune:
  5. Ionut P spune: