Servicii call-center de România sau de ce vă merg prost afacerile

Toată săptămâna trecută, în fiecare zi, fără nicio excepție, am primit un telefon de la un număr necunoscut, la aproximativ aceeași oră – în jur de 10.

Habar nu am cine este, dar este număr de firmă/intituție, nu e un număr de mobil normal. Nu am sunat înapoi pentru că nu îmi pasă. Dacă are cineva treabă cu mine nu are decât să mă caute în continuare până mă găsește, dar eu, momentan, nu aștept niciun telefon.

Ceea ce vreau să spun, de fapt, este că ori are firma aia o politică tâmpită ori pe angajațiii ăia îi doare în fund și doar iau tichete la rând, fără să gândească.

Băi deci dacă tu sau altul scrie în platformă că un client nu a răspuns la telefon, îl suni mâine tot la început de program, pentru că aia e treaba care a rămas nerezolvată de ieri? În cazul ăsta, să fac un anunț: eu la ora aia dorm și nu mă va găsi nimeni niciodată la telefon și dacă văd că am un apel pierdut de la mama, o sun înapoi, pentru că știu cine e, dar dacă e un număr pe care nu îl am în agendă, nu mă interesează.

Nu am lucrat niciodată într-un call-center, dar am avut acces la niște platforme de-astea interne ale unor firme din afară și acolo îmi apărea cum procedează ei când trebuie să ia legătura cu un client: întâi sunau de câteva ori, în zile diferite, la ore diferite, iar dacă vedeau că nu răspunde nimeni, treceau la următoarele opțiuni – email/sms, pentru a se prezenta și a-și expune problema, iar astfel omul să ia la cunoștință de ce este căutat. Chestia care mi s-a părut mai drăguță în acea platformă este că am văzut și notițe de genul “nu mai sunați, omul nu vrea să fie deranjat cu telefoane”. Acum amintiți-vă de câte ori ați spus unei firme să nu vă mai sune și chiar nu v-a mai sunat.

Știu o grămadă de oameni care pur și simplu nu răspund decât la numerele din agendă. Dacă așa este și clientul pe care îl cauți? De unde să știe ce vrei tu și cum crezi că va afla? Mai ales că, în general, interesul e al firmei, mai puțin al clientului.

#NoiMuncimNuGândim

Da, știu, “au salariile mici, vai săracii, normal că nu își dau interesul”. Nu mai pot de mila lor.

maxresdefault

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter
4 Răspunsuri la “Servicii call-center de România sau de ce vă merg prost afacerile”
  1. Cristi spune:
  2. liviu spune:
  3. Claudia spune:
  4. super_fotbal spune: